Kädentaitoja palkitsemaan

Henkilöjuttu
Hämeen Laaturemontin toimitusjohtaja Kimmo Riihimäki ei koskaan menestynyt koulussa. Suomen kolmanneksi suurituloisin mies haluaa nyt osakekauppojen varoilla perustaa säätiön, joka palkitsee kädentaidoiltaan lahjakkaita duunareita.

Elämäntapajoogaaja Emilia Keskivinkka löysi Facebookista ja lähti joogaopettajakoulutukseen Intiaan. Keskivinkka kertoo, kuinka joogamatolla kaikki on aina hyvin.

Valokuvaamoyrittäjä Liisa Karling aloitti lukion jälkeen työt valokuvaamossa, eikä sen jälkeen ole voinut kuvitella tekevänsä mitään muuta työtä. 11 vuotta sitten Karling perusti oman studionsa, jonka seiniä koristavat nyt lukuisat kunniakirjat.

Puvuston esimies Nina Hanhisuo on työskennellyt Tampereen Teatterissa puvustajana yli kymmenen vuotta. Puvustajan työtehtävät vaihtelevat päivittäin, eikä erimielisyyksiltäkään voi välttyä.

Henkilöinsertit ovat TVI kurssin opiskelijoiden tuotantoa.