Intohimoja ja inhokeita

Henkilöjuttu
Hektinen työympäristö tuo haasteita Ergys Fucijan arkeen. Intohimoinen suhtautuminen baarimikon tehtäviin auttaa jaksamaan kiireen keskellä.

Samu Karvosen intohimo on sushi. Karvonen muutti Helsingistä Tampereelle neljä kuukautta sitten ja perusti kahden kaverinsa kanssa sushi-ravintolan. Kaveruksilla ei ollut aiempaa kokemusta ravintolan pyörittämisestä, mutta ahkeruus palkittiin.

Heikki Järviselle trikkaaminen on rakas inhokki. Edes loukkaantumiset eivät ole saaneet häntä lopettamaan fyysisesti vaativaa lajia. Järvinen tutkii, miten tunteita ilmaistaan liikkeen avulla.

Woo Jung Park on eteläkorealainen mediakasvatuksen opiskelija, joka saapui elokuussa vaihtoon Suomeen. Park kertoo viihtyneensä hyvin Tampereen yliopistossa.

Henkilöjutut ovat TVI kurssin opiskelijoiden tuotantoa.