Uimahallista ylioppilasteatteriin

Uutisia
Lähes viiden vuoden odotuksen jälkeen Pyynikin uimahalli on jälleen avattu uimareille. Uimahallin sisäosat ja pesutilat on uusittu. Museoviraston suojelema ulkokuori ja aula on jätetty entiselleen. Ovatko kanta-asiakkaat löytäneet tutuille uimaradoille?
   Tampereen ylioppilasteatteriin on syyskuun alussa valittu uudet näyttelijät. Liki neljästäkymmenestä hakijasta sisään pääsi 15 uutta näyttelijää.
   Omena-aika on nyt parhaimmillaan ja monessa kotipuutarhassa satoa tulee liikaakin. Ylimääräisistä omenista voi päästä eroon Facebookin omenapörssissä.
   Tampereen opiskelija-asuminen kallistunee merkittävästi vuoden vaihteessa, kun Tampereen kaupunki päättää opiskelija-asuntosäätiö TOASin kiinteistöverovapauden tulevaisuudesta. TOAS on saanut toimia kiinteistöverovapaasti muiden yleishyödyllisten yhteisöjen, eli yhteiskunnallista etua ajavien yritysten kanssa jo kymmenen vuotta.
   Uutiset ovat TVI kurssin opiskelijoiden tuotantoa.