Vauvanhimo, Leipäjono ja Laserskater

Kokeilevaa tv-ilmaisua
Yhteiskunta vaatii sitä. Mummosi toivoo sitä. Perheesi puhuu siitä. Ystävilläsi on jo se. Mutta mitä, jos SINÄ et vain halua sitä? Vauvanhimo on Kokeilevan tv-työpajan opiskelijoiden Anu Hurmeen, Anu Kerttulan ja Ella Mikkolan tuotanto.
  Ruoka. Harva asia yhdistää ihmisiä niin paljon kuin tuo nautinnon ja kärsimyksen lähde. Yhä useammalla on syömisen suhteen sääntöjä ja tavoitteita, mutta tietoa, tunnetta ja tarpeita on vaikeaa yhdistellä. Leipäjono on Noora Laaksosen tekemä tv-työ.
  Laserskater on hupaisa musapätkä, joka koettelee faktan ja fiktion rajoja. Videon Laserskater-hahmo on todellinen arjen supersankari, joka rullaa Helsingin kaduilla. Hän auttaa mummon kadun yli, vaikka olisi kiire ottaa vorot kiinni. Laserskaterissa sekoittuvat musiikkivideon, performanssitallenteen ja vanhan television keinot. Videon tarina on fiktiivinen. Laserskater on Salla Hongiston kokeileva tv-työ.

22.5.2012